2012. augusztus 15., szerda

Love or Hate: Borítéktáska

Nagyon sikkes és trendi a borítéktáska, más kérdés, hogy mennyire praktikus. Én alapvetően a nagy táskák híve vagyok, szeretem ha jó sok minden van nálam "biztos kelleni fog" alapon. Viszont egy borítéktáskát nem lehet túlságosan megpakolni, sőt, egyes extra vékony daraboknak még a pénztárca-telefon kombó is nehézséget jelent. Tény, hogy nagyon jól mutat egy koktélruhához, de azért az alap dolgokat szeretem magamnál tartani. Ha viszont nagyobb méretű, már nem olyan kényelmes kézben fogni, maximum hón alá lehet szorítani, na de úgy táncolni, meg egyáltalán járni-kelni nem a legnagyobb élmény. Tehát ennél a fazonnál a kényelem és a praktikum nem járnak kéz a kézben. Ettől függetlenül a divat szerelmesei előszeretettel választanak clutch-ot maguknak nem csak partiba, de hétköznapi viselethez is, hiszen sokkal szebb, és jobban passzol a szettekhez, mint egy nagy válltáska.
Nekem az élénk színű, kb kislaptop méretű darabok tetszenek, valamint a fényes, csillogó tatyik. Ti szívesen hordjátok ezt a fazont?

Kényelmes? Nem! Trendi? Határozottan igen!









Fotók: www.pinterest.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése