2012. július 26., csütörtök

Love or Hate: Ombre haj

Régóta vacilálok rajta, hogy ombre hajat csináljak - általában magamnak festem a hajam, mert szerintem úgy sokkal természetesebb hatású lesz -, vagy csináltassak. Nagyon sok sztáron lehet látni ezt a lenőttnek tűnő trendet, sok barna hajú bolondítja meg a haja végét egy kis világos, nyárias árnyalattal. Nálam viszont pont fordított a helyzet, szőke hajam van, szóval először sötétítenem kéne kicsit - mondjuk sötétszőkére, a barnát próbáltam, de az valahogy nem én vagyok -, és aztán lehetne a vége világos szőke. Nem tudtam még rászánni magam, tekintve hogy így is utálom, ha lenő a hajam, és festegetni kell, szóval nem tudom hogyan viselném, ha direkt nagyon lenőtt hatású lenne...mindenesetre másokon nagyon jól mutat.
Az ombre haj színátmenetes festési módszer, satírozással csinálják, ettől természetes az átmenet a sötétebb és világos árnyalat között. Ennél fogva nem a legjobb választás, ha az ember magának akarja elkészíteni, jobb, ha ezt szakemberre bízzuk. A sötét hajúak tartózkodjanak a szőke hajvégektől, főleg a hidrogénezett változattól, mert az szörnyen néz ki! Inkább válasszatok egy világos barna árnyalatot, úgy sokkal természetesebb lesz. Olyan fodrászt keressetek, aki érti a dolgát, nehogy úgy nézzetek ki, mintha csak belelógattátok volna a hajatok végét a festékes bödönbe.



 Fotók: www.pinterest.com

Miért jó az ombre haj? Természetes, könnyed, mintha csak a nap szívta volna ki a tengerparton, és nem kell folyton a festegetéssel bajlódni, mégis megújítja a frizurád. Ha nem tetszik, vagy meguntad, le is vágathatod, úgyis csak a hajvégek vannak befestve.
Az utolsó, színes verzió kevésbé természetes, de nagyon vagány! Nektek hogy tetszik? Ombre vagy nem ombre?

1 megjegyzés:

  1. Szia, azóta végül belevágtál az ombre hajfestésbe? Én is sokat gondolkodtam rajta, főleg mivel göndör a hajam és egyenes, hullámos hajban jobban mutat, de végül megcsniáltuk és tuti lett :) Nem bántam meg. :)

    VálaszTörlés