2012. július 5., csütörtök

Love or Hate: Kör(öm) kérdés

A sztárok után szabadon már mindenki kezén azt látom, hogy a gyűrűsujj körmét a többitől eltérő színnel pingálják ki. Nem tudtam eldönteni, hogy tetszik, nem tetszik, tettem egy próbát, és én is kipróbáltam.
Elsőre az jutott róla eszembe, mikor még 16 évesen minden körmöm különböző színben pompázott...Érdemes mindkét kézen ugyanazt a körmöt másféle árnyalatra festeni, ebben az esetben semmiképp nem tűnhet véletlennek, vagy úgy, hogy félúton kifogyott a lakk. Első nekifutásra eper színt választottam, a gyűrűsujjam körme pedig pasztell korall színt kapott. Ez a két szín jól passzol egymáshoz, de lehet kísérletezni elütő árnyalatokkal is. Az én kedvencem a csillogó és metálos gyűrűsujj köröm.





Fotók: www.pinterest.com

Én a love-ra szavazok! Nektek hogy tetszik? Kipróbáltátok már? Vagy inkább maradtok az egységes manikűrnél?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése